عرضه کننده نوار نقاله دنا

عرضه کننده نوار نقاله دنا سهم قابل توجهی در بازار نوار نقاله در داخل کشور دارد که با استفاده از روش های نوین فروش می تواند این بازار را گسترش دهد.

برای جابجایی و انتقال محصولات در داخل کارخانه های تولید کننده و بسته بندی محصولات، از نوار نقاله استفاده می شود.
دستگاه نوار نقاله چند نام دیگر هم دارد که تسمه کانوایر، نوار کانوایر یا تسمه نقاله نام های دیگر آن است.
شرکت دنا از بهترین تولید کنندگان دستگاه نوار نقاله می باشد که تسمه های نقاله های مقاوم در مقابل ساییدگی را تولید می کند.

نوار نقاله دنا

ویژگی های نوار نقاله دنا

نوار نقاله دنا، تسمه های نقاله های مقاوم در برابر ساییدگی را جایگزین تسمه نقاله های عادی و معمولی که دارای درجه سایش بیش از صد و بیست میلی متر مکعب می باشند، نموده است.
همچنین نوار نقاله دنا توانسته است تا تمام تسمه های نقاله های جنرال و اصلی این شرکت را هم مقاوم در برابر سایش تولید کند.
در طراحی روکش رویه نوار نقاله دنا تلاش شده است تا در برابر سایش نیز مقاومت قابل توجهی داشته باشد، که استفاده از تسمه نقاله دنا برای حمل و‌جابجایی بارهای دارای سایش بالا استفاده می شود زیرا روکش تسمه نقاله های معمولی توانایی مقاومت در برایر این سایش را ندارند و اصلا توصیه نمی شوند.

نوار نقاله دنا

انواع نوار نقاله دنا

نوار نقاله های تولید شده در کارخانه دنا با توجه به نوع کاربرد آن به شرح زیر میباشد:

  • دارای مقاومت در برایر سایش
  • دارای مقاومت در برایر روغن
  • دارای مقاومت در برابر حرارت
  • دارای مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسیدها
  • دارای آج گریپ
  • دارای آج V شکل

تسمه های دارای مقاومت در برابر سایش در بازار با گرید های s1،s2،s3 وجود دارند.تسمه های مقاوم در برابر مواد شیمیایی از جمله اسید ها و بازها و سایر مواد شیمیایی می باشد.

نوار نقاله دنا

فروش و عرضه نوارهای نقاله دنا

نوار نقاله دنا توانسته است تا فروش محصولات تولیدی خود را در سه دسته انجام دهد.گروه اول فروش نوار نقاله به صورت حضوری می باشد.در این شکل از فروش خریدار به دفاتر فروش نوار نقاله دنا یا خود کارخانه مراجعه می کند و محصول خود را خریداری می نماید.
گروه دوم خرید کردن از طریق واسطه ها می باشد، گاهی اوقات به دلایلی مانند مسیر دور یا مشغله کاری خرید مستقیم برای خریدار میسر نیست، لذا خریدار ازطریق واسطه های موجود در شهرخود محصول خود را خریداری می کند.دسته یا گروه سوم فروش، فروش به صورت اینترنتی می باشد که از طریق سایت اینترنتی دنا قابل انجام است. این نوع از خرید با حذف واسطه ها و ارسال رایگان و راحت محصول برای تولید کننده و مصرف کننده به صرفه تر می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما